x
B D S
INDUSTRY
PROJECT CATEGORY
SAP Upgrade S4/HANA 1501 to S4/HANA 2022 - Technical & Functional Upgrade Customer Industry: Consumer Products Production
Vendor and Subcontractors Collaboration Portals - Functional & Technical Design and Implementation Customer Industry: Utilities - Energy Distribution
Online Interface with E-shop and B2B Portal Customer Industry: Consumer Products Manufacturer
Localisation Projects - Functional & Technical Analysis and Implementation Customer Industry: Retail, Utilities, Consumer Products, Banking & Insurance, Oil & Gas and Energy, Mill Products & Mining, Healthcare, Wholesale Disrtribution
Support Services & SLA - BASIS Responsibility Customer Industry: Retail, Utilities, Production - Dairy Products, Banking & Insurance, Public Benefit & Business Foundations
GreenField Implementation S/4HANA Rise 2022 - BASIS Responsibility Customer Industry: Electronic Supplies Retailer, Electronics Production
Migration SAP Systems from Windows to AIX - BASIS Project Customer Industry: Technology Company specializing in Energy Solutions
GreenField Implementation S/4HANA Rise 2023 - BASIS Responsibility Customer Industry: Technology Company specializing in Energy Solutions
Disaster Recovery Plan Automation - BASIS Project Customer Industry: Consumer Products
Migration of SAP Systems Landscape from on premise to Azure Cloud - BASIS Project Customer Industry: Utilities - Energy
Migration Hana 1.0 to Hana 2.0 - BASIS Project Customer Industry: Public Benefit & Business Foundations
SAP S/4HANA Financial Product Sub-ledger (FPSL) including IFRS 17 - BASIS Project Customer Industry: Banking & Insurance
Custom solution for Document Management System embedded on S\4HANA or ECC - Functional & Technical Design and Implementation Customer Industry: Retail, Shipping, Consumer Products Production
Conversion from SAP ERP to S/4HANA 1809 - BASIS Project Customer Industry: Energy Distribution
IFRS9 Migration Hana 1.0 to Hana 2.0 and OS application server migration - BASIS Project Customer Industry: Banking & Insurance
Conversion from SAP ERP to S/4HANA 1709 - BASIS Project Customer Industry: Building Materials Production
SAP Upgrade S4/HANA 2020 to S4/HANA 2023 - BASIS Project Customer Industry: Banking & Insurance
GreenField implementation S/4HANA 2022 - BASIS Project Customer Industry: Group of Companies Specializing in Infrastructure Construction and Energy Sector among others
Migration SAP Systems from AIX / Oracle to Linux / Oracle - BASIS Project Customer Industry: Retail Supplier of Electronics, Home Appliances and Entertainment Goods
Support Services & SLA - BASIS Responsibility Customer Industry: Group of Companies specializing in Energy and Metallurgy Sector
New SAP ERP systems implemetation with HA and DR setup - BASIS Project Customer Industry: Public Sector, Helthcare
New SAP Fiori systems implementation on Windows / MS SQL AlwaysOn Platform - BASIS Project Customer Industry: Public Sector, Energy
Migration SAP Systems to Linux / Oracle Platform with HA and DR setup - BASIS Project Customer Industry: Public Sector, Energy
Support Services & SLA - Functional and Technical Responsibility Customer Industry: Retail, Utilities, Production - Dairy Products, Banking & Insurance, Hospitals
Update SAP Landscape to Latest SPS and Upgrade OS/DB Platform on AIX / Oracle - Functional and Technical Responsibility Customer Industry: Travel & Transportation
Relocation of Customer ERP to new H/W, Test Environment creation and Integration with Medico Datamed - Functional and Technical Responsibility Customer Industry: Healthcare
Integration with Greek Government Digital platform ΗΣΠΑΔΙΦ for the Tracking of Medical Supplies Distribution - Functional & Technical Design and Implementation Customer Industry: Healthcare
SAP Upgrade S4/HANA 1501 to S4/HANA 2022 - Technical & Functional Upgrade
Customer Industry: Consumer Products Production

Περιγραφή Έργου:
H BDS σχεδιάζει και υλοποιεί εξ ολοκλήρου την αναβάθμιση του συστήματος από S4/HANA 1501 σε S4/HANA 2022, καθώς εκτός από το τεχνικό εύρος του έργου αναλαμβάνει και τον λειτουργικό έλεγχο, αλλά και τις απαραίτητες λειτουργικές προσαρμογές, που σχετίζονται με τις περιοχές: FI / CO / MM / PP / PM / HR / Basis / ABAP.
Η BDS αναλαμβάνει και όλα τα καθήκοντα διαχείρισης έργου, δημιουργίας του πλάνου εκτέλεσης του έργου, κατάρτιση της μεθόδου αλλά και του πλάνου ελέγχου του συστήματος, καθώς και τον διαρκή συντονισμό με τις ομάδες έργου του πελάτη.
Η BDS υποστήριξε τον πελάτη έως και το 1ο κλείσιμο του μήνα μετά την αναβάθμιση του συστήματος, η οποία εκτελέστηκε χωρίς προβλήματα.

Προκλήσεις Έργου:
– Καθορισμός σεναρίων ελέγχου του συστήματος.
– Κατάρτιση μιας μεθόδου και ενός πλάνου ελέγχου του συστήματος, που θα ήταν εύκολο από τους τελικούς χρήστες να ακολουθήσουν.
– Εξασφάλιση ελέγχου αναπτύξεων και διασυνδέσεων με τρίτα συστήματα σε ένα «αχαρτογράφητο» σύστημα, που δεν είχε αρχικά υλοποιηθεί από την BDS.

Προστιθέμενη Αξία:
– Η μετάπτωση εκτελέστηκε με τη λιγότερο δυνατή αναστάτωση για την εταιρεία και βάσει πλάνου.
– Άψογος συντονισμός πολλών ομάδων για τη διενέργεια των εργασιών (εσωτερική ομάδα IT πελάτη και τρίτους).

Vendor and Subcontractors Collaboration Portals - Functional & Technical Design and Implementation
Customer Industry: Utilities - Energy Distribution

Περιγραφή Έργου:
H BDS επιλέγεται ως ο έμπιστος σύμβουλος του πελάτη για την ανάλυση απαιτήσεων και τον σχεδιασμό Collaboration Portals για προμηθευτές και Υπεργολάβους, τόσο όσον αφορά τη λειτουργικότητα, όσο και την απαιτούμενη τεχνολογική υποδομή. Η πλατφόρμα που επιλέγεται είναι το SAP Business Technology Platform (SAP BTP), η οποία αποτελεί την αξιόπιστη, επιχειρηματική πλατφόρμα ανάπτυξης της SAP, που συνάδει με την clean core στρατηγική του κατασκευαστή. Η BDS διαθέτει συμβούλους που κατανοούν και μπορούν να αναλύσουν σε βάθος τις ιδιαιτερότητες των διαδικασιών του πελάτη, αλλά και την τεχνογνωσία να τις υλοποιήσει στο SAP BTP, αξιοποιώντας αποτελεσματικά όλα τα καινοτόμα services που παρέχει η πλατφόρμα αυτή.

Μεταξύ άλλων, η λειτουργικότητα που καλύπτεται από τα Collaboration Portals είναι η ακόλουθη:
– Συνεργασία με Προμηθευτή σε επίπεδο Εντολής Αγοράς: Ενημέρωση Προμηθευτή για δημιουργία Εντολής Αγοράς, Λήψη επιβεβαιώσεων παράδοσης ανά γραμμή Εντολής Αγοράς αλλά και Ενημέρωση του προγράμματος παραδόσεων.
– Συνεργασία με Προμηθευτή για τη λήψη και την αυτόματη καταχώριση Τιμολογίου Προμηθευτή, μέσω διαφόρων μεθόδων, όπως PDF Document extraction.
– Συνεργασία με Προμηθευτή για τη λήψη προσφοράς για συγκεκριμένο αίτημα αγοράς.
– Ενημέρωση Γκάμας Υλικών και Τιμοκαταλόγων από Προμηθευτή.
– Real-time έλεχγος αποθεμάτων από Προμηθευτή και δημιουργία πρότασης αναπλήρωσης προς τον πελάτη.
– Ενημέρωση Προμηθευτή για τις υποχρεώσεις της εταιρείας προς αυτόν ανά τιμολόγιο και με βάση τους όρους πληρωμής.
– Κινήσεις αποθήκης από Υπεργολάβο για ίδια αποθέματα σε τρίτες εγκαταστάσεις.

Προκλήσεις Έργου:
– Πολυπλοκότητα διαδικασιών συνεργασίας με τρίτους (προμηθευτές και υπεργολάβους).
– Εκπαίδευση τρίτων.
– Λεπτομέρεια που απαιτείται στην ανάλυση, ώστε η διαδικασία που θα αφορά εξωτερικούς συνεργάτες να αυτοματοποιήσει χωρίς να διαταράξει την υφιστάμενη εσωτερική διαδικασία.

Προστιθέμενη Αξία:
– Αξιοποίηση των τελευταίων τεχνολογιών που παρέχονται από το SAP BTP.
– Μετακύλιση εργασιών καταχώρισης κινήσεων και εγγράφων από τον πελάτη στους συνεργάτες του.
– Αμεσότητα στη συνεργασία με τρίτους, τόσο όσον αφορά τη real-time επικοινωνία και ενημέρωση, όσο και τις δυνατότητες.
– Επέκταση της επένδυσης στο SAP Back-office με επαναχρησιμοποίηση των διαδικασιών και των κανόνων που έχουν υλοποιηθεί σε Portals συνεργασίας με τρίτους, ενώ παράλληλα διατηρείται ο πυρήνας του SAP καθαρός.

Online Interface with E-shop and B2B Portal
Customer Industry: Consumer Products Manufacturer

Περιγραφή Έργου:
H BDS επιλέγεται ως ο έμπιστος σύμβουλος του πελάτη για την ανάλυση απαιτήσεων, τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της διασύνδεσης του συστήματος SAP με τα εξωτερικά συστήματα «PORTAL» και «ESHOP» για την ανταλλαγή δεδομένων.
Τα δεδομένα που αποστέλλονται (outbound) είναι βασικά δεδομένα (πελάτες χονδρικής/ είδη/ κατηγορίες), όπως και transactional δεδομένα (τιμές, τιμοκατάλογοι, στοκ, οικονομικά στοιχεία πελατών χονδρικής). Τα δεδομένα που εισέρχονται στο σύστημα SAP είναι βασικά δεδομένα (πελάτες eshop) και transactional (παραγγελίες).

Προκλήσεις Έργου:
– Πολυπλοκότητα διαδικασιών συνεργασίας με τρίτους.
– Χρήση πολλαπλών τεχνολογιών.
– OnLine διασύνδεση.

Προστιθέμενη Αξία:
– Αμεσότητα στη συνεργασία με τρίτους σε χρόνο real-time.

Localisation Projects - Functional & Technical Analysis and Implementation
Customer Industry: Retail, Utilities, Consumer Products, Banking & Insurance, Oil & Gas and Energy, Mill Products & Mining, Healthcare, Wholesale Disrtribution

Περιγραφή Έργου:
H BDS παρέχει υπηρεσίες υποστήριξης, ανάλυσης προδιαγραφών και υλοποίησης έργων localisation για την Ελλάδα και διαθέτει πολυετή εμπειρία, έχοντας υλοποιήσει έργα σε πολλαπλούς πελάτες – πολλοί εκ των οποίων πολυεθνικοί. Πιο συγκεκριμένα, το localisation για την Ελλάδα καλύπτει τις παρακάτω περιοχές:
– eBooks, διασύνδεση απ’ ευθείας στο my Data ή μέσω παρόχου.
– Εκτυπωτικά (QR Codes, Φόρμες Δελτίων Αποστολής & Τιμολογίων, e-Invoicing – συμπεριλαμβανομένων B2C, B2B και B2G συναλλαγές.
– Αποτίμηση Αποθεμάτων, Λογαριασμός Αγορών, Βιβλίο Αποθήκης.
– Οικονομικές και άλλες Αναφορές, όπως αυτές ορίζονται από τις Ελεγκτικές Αρχές.

Προκλήσεις Έργου:
– Εναρμονισμός και προσαρμογή του SAP localisation στα group templates των πολυεθνικών πελατών.
– Συντονισμός με local και global εσωτερική ομάδα IT πελάτη, για τη διενέργεια των εργασιών στην περίπτωση πολυεθνικών πελατών.
– Tήρηση χρονοδιαγράμματος που ορίζεται από τις ομάδες που εκτελούν το έργο Rollout ή το εκάστοτε έργο υλοποίησης.

Προστιθέμενη Αξία:
– Διερεύνηση αναγκών localisation με τους τοπικούς business owners και επεξήγηση των απαιτούμενων προσαρμογών στους global business owners.
– Πολυετής εμπειρία που επιτρέπει την ανάλυση αποκλίσεων (gap analysis) και την υλοποίηση των επιμέρους ιδιαιτεροτήτων του κάθε συστήματος και επιχειρησιακών λειτουργιών.

Support Services & SLA - BASIS Responsibility
Customer Industry: Retail, Utilities, Production - Dairy Products, Banking & Insurance, Public Benefit & Business Foundations

Περιγραφή Έργου:
H BDS παρέχει SAP Basis υποστήριξη σε βάση 24Χ7Χ365 στα συστήματα πολλών πελατών της, καθώς διαθέτει μηχανικούς που γνωρίζουν την υποδομή και τα συστήματά τους. Διενεργεί καθημερινούς προληπτικούς ελέγχους και διαδικασίες διαχείρισης των συστημάτων και διασφαλίζει την ομαλή και αποδοτική λειτουργία τους, ενώ είναι υπεύθυνη και για όλα τα BASIS έργα τους.
Εξυπηρετεί τα Service Level Agreements (SLAs), στα προκαθορισμένα χρονικά πλαίσια, και παρέχει τηλεφωνική υποστήριξη για την αναφορά προβλημάτων.

Προκλήσεις Έργου:
– Μεγάλο και ετερογενές πλήθος SAP συστημάτων που αυξάνει την πολυπλοκότητα.
– Συντονισμός πολλών ομάδων για τη διενέργεια των εργασιών (3P System Integrators, εσωτερική ομάδα IT πελατών κ.ά.)

Προστιθέμενη Αξία:
– Μηχανισμοί τήρησης των όρων και των χρόνων που ορίζονται στο SLA (π.χ. με αλληλοκάλυψη σε περίπτωση αδειών/ασθένειας).
– Χρήση προκαθορισμένων business intelligence tools & reports για την κοινοποίηση των ευρημάτων υποστήριξης στους πελάτες.
– Ad hoc alerts για τα υψηλής κρισιμότητας θέματα.

GreenField Implementation S/4HANA Rise 2022 - BASIS Responsibility
Customer Industry: Electronic Supplies Retailer, Electronics Production

Περιγραφή Έργου:
H BDS επιλέγεται να συμμετάσχει ως Senior SAP Basis σε ένα από τα μεγαλύτερα έργα υλοποίησης SAP Rise, την πιο εξελιγμένη πλατφόρμα επιχειρησιακής τεχνολογίας. Είναι ένα έργο GreenField, όπου από το παλιό σύστημα SAP ERP αντιμετωπίζεται ως legacy.
Στα καταστήματα χρησιμοποιείται το SAP ως front-end σύστημα POS και εξυπηρέτησης πελατών, ενώ υπάρχουν αρκετές διασυνδέσεις με άλλα SAP & non SAP, Public Cloud και on premise συστήματα, διασυνδεδεμένα είτε μέσω SAP CPI ή άλλων μεθόδων.
Η εμπειρία της BDS εξασφάλισε την ομαλή μετάβαση του πελάτη από το on premise περιβάλλον στην πλατφόρμα SAP RISE και την ενορχήστρωση όλων των επικοινωνιών με τη SAP ομάδα διαχείρισης της πλατφόρμας, καθώς και τον συνεργαζόμενο Hyperscaler.

Προκλήσεις Έργου:
– Τεχνικές προκλήσεις λόγω της κρισιμότητας απόδοσης και αξιοπιστίας συστήματος που απαιτείται σε μια εταιρεία Retail.
– Επίτευξη απρόσκοπτης λειτουργίας καταστημάτων, σε όλη την Ελλάδα και την Κύπρο.
– Κρισιμότητα διασυνδέσεων με περιφερειακά συστήματα δημιουργίας προσφορών στα καταστήματα.

Προστιθέμενη Αξία:
– Αξιοποίηση των τελευταίων τεχνολογιών που παρέχονται από το SAP Rise.
– Μετακύλιση εργασιών συντήρησης στην πλατφόρμα SAP Rise.
– Μετακύλιση διαχείρισης φιλοξενίας στον συνεργαζόμενο Hyperscaler (Azure).
– Χρήση υψηλών προδιαγραφών ασφαλείας στη διασύνδεση μεταξύ των συστημάτων και στην πρόσβαση των χρηστών.

Migration SAP Systems from Windows to AIX - BASIS Project
Customer Industry: Technology Company specializing in Energy Solutions

Περιγραφή Έργου:
H BDS σχεδιάζει και υλοποιεί την εξ ολοκλήρου μετάπτωση του SAP Landscape από λειτουργικό σύστημα Windows σε AIX.

Προκλήσεις Έργου:
– Μεγάλη γεωγραφική διασπορά των εγκαταστάσεων.
– Πολυεθνικό περιβάλλον.
– Κρισιμότητα διασυνδέσεων με το Οικοσύστημα των συνεργατών (προμηθευτές, πελάτες, GOV, κ.λπ.).

Προστιθέμενη Αξία:
– Ισχυρότερη και Σταθερότερη Πλατφόρμα.
– Μεταφορά σε πλατφόρμα στην οποία η επιχείρηση έχει μεγαλύτερη εμπειρία και ευχέρεια διαχείρισης.

GreenField Implementation S/4HANA Rise 2023 - BASIS Responsibility
Customer Industry: Technology Company specializing in Energy Solutions

Περιγραφή Έργου:
H BDS επιλέγεται να συμμετάσχει ως Senior SAP Basis σε ένα από τα μεγαλύτερα έργα υλοποίησης SAP Rise, την πιο εξελιγμένη πλατφόρμα επιχειρησιακής τεχνολογίας. Είναι ένα έργο GreenField, όπου από το παλιό σύστημα SAP ERP αντιμετωπίζεται ως legacy. Υπάρχουν αρκετές διασυνδέσεις με άλλα SAP & non SAP, Public Cloud και on premise συστήματα διaσυνδεδεμένα είτε μέσω SAP CPI ή άλλων μεθόδων.
Η εμπειρία της BDS εξασφάλισε την ομαλή μετάβαση του πελάτη από το on premise περιβάλλον στην πλατφόρμα SAP RISE και την ενορχήστρωση όλων των επικοινωνιών με τη SAP ομάδα διαχείρισης της πλατφόρμας, καθώς και τον συνεργαζόμενο Hyperscaler.

Προκλήσεις Έργου:
– Λιγότερo δυνατή επίπτωση στη λειτουργία της επιχείρησης με ελαχιστοποίηση των χρόνων διακοπής λειτουργίας του συστήματος (downtime).
– Μεγάλη γεωγραφική διασπορά των εγκαταστάσεων.

Προστιθέμενη Αξία:
– Αξιοποίηση των τελευταίων τεχνολογιών που παρέχονται από το SAP Rise.
– Μετακύλιση εργασιών συντήρησης στην πλατφόρμα SAP Rise.
– Μετακύλιση διαχείρισης φιλοξενίας στον συνεργαζόμενο Hyperscaler (Azure).
– Χρήση υψηλών προδιαγραφών ασφαλείας στη διασύνδεση μεταξύ των συστημάτων και στην πρόσβαση των χρηστών.

Disaster Recovery Plan Automation - BASIS Project
Customer Industry: Consumer Products

Περιγραφή Έργου:
Στην BDS ανατέθηκε το περίπλοκο τεχνικά έργο της αυτοματοποίησης του Disaster Recovery Plan για τα συστήματα του πελάτη. Αποφασίστηκε να χρησιμοποιηθεί το Azure Site Recovery, το οποίο αναπαράγει συνεχώς τους φόρτους εργασίας, που εκτελούνται σε φυσικές και εικονικές μηχανές (VM), από μια κύρια σε μια δευτερεύουσα τοποθεσία.

Προκλήσεις Έργου:
– Συντονισμός πολλών και πολυπληθών ομάδων εργασίας.
– Απαιτητικό πολυεθνικό περιβάλλον.
– Υψηλές τεχνικές δυσκολίες.

Προστιθέμενη Αξία:
– Απρόσκοπτη μετάβαση των συστημάτων από την κύρια στη δευτερεύουσα τοποθεσία (DR Site), σε περίπτωση fail over για την εξασφάλιση της συνεχούς λειτουργίας των συστημάτων.
– Aυτόματος έλεγχος επιτυχούς ολοκλήρωσης του εκάστοτε βήματος που εκτελείται κατά τη διάρκεια του fail over.

Migration of SAP Systems Landscape from on premise to Azure Cloud - BASIS Project
Customer Industry: Utilities - Energy

Περιγραφή Έργου:
Η BDS ανέλαβε να σχεδιάσει και να μεταφέρει επιτυχώς τα on premise συστήματα SAP, ERP 6.0, BW, PI, Fiori, SRM του πελάτη στο Azure cloud, εκτελώντας όλα τα απαραίτητα σενάρια δοκιμών.

Προκλήσεις Έργου:
– Μεταφορά 25 SAP συστημάτων και 34 servers από το on premise μηχανογραφικό κέντρο.
– Πολύπλοκες τεχνικές απαιτήσεις σε απαιτητικό περιβάλλον.
– Κρισιμότητα εφαρμογών.

Προστιθέμενη Αξία:
– Άψογος συντονισμός πολλών ομάδων για τη διενέργεια των εργασιών (εσωτερική ομάδα IT πελάτη, ομάδες δικτύων, υποδομών και Azure).
– Λειτουργία σε μοντέρνα πλατφόρμα / μετακύλιση διαχείρισης φιλοξενίας στον Hyperscaler.
– Χρήση υψηλών προδιαγραφών ασφαλείας /πρωτοκόλλων παρακολούθησης και συντήρησης.

Migration Hana 1.0 to Hana 2.0 - BASIS Project
Customer Industry: Public Benefit & Business Foundations

Περιγραφή Έργου:
Η BDS ανέλαβε να σχεδιάσει και να μεταφέρει τα on premise συστήματα SAP του πελάτη από μηχανογραφικό κέντρο του εξωτερικού στο μηχανoγραφικό κέντρο της Kyndryl.
Ταυτόχρονα έγινε η μετατροπή της βάσης Hana από έκδοση 1.0 (Linux on Power Big Endian) σε Hana 2.0 (Linux on Power Little Endian).

Προκλήσεις Έργου:
– Μεταφορά 14 SAP συστημάτων και πάνω από 50 servers.
– Δύσκολο και περίπλοκο landscape, αφού όλα τα παραγωγικά συστήματα είναι σε διάταξη ηψηλής διαθεσιμότητας (High Availability) και υπάρχει και δευτερεύον μηχανογραφικό κέντρο (Distater Recovery Site).

Προστιθέμενη Αξία:
– Άψογος συντονισμός πολλών ομάδων για τη διενέργεια των εργασιών (εσωτερική ομάδα IT πελάτη, ομάδες δικτύων, υποδομών της Kyndryl).
– Η μετάπτωση εκτελέστηκε με τη λιγότερο δυνατή αναστάτωση για την εταιρεία.

SAP S/4HANA Financial Product Sub-ledger (FPSL) including IFRS 17 - BASIS Project
Customer Industry: Banking & Insurance

Περιγραφή Έργου:
 Η BDS ανέλαβε να σχεδιάσει και να υλοποιήσει το τεχνικό SAP Landscape για την υλοποίηση έργων για την ενεργοποίηση του Financial Product Sub-ledger (FPSL), συμπεριλαμβανομένου του IFRS 17 σε πολλαπλούς πελάτες στον Κλάδο «Τράπεζες και Ασφαλιστικές Εταιρείες».
Tα έργα υλοποιήθηκαν στους προδιαγεγραμμένους χρόνους, με άψογο συντονισμό μεταξύ όλων των ομάδων.
Σε όλες τις περιπτώσεις, όταν απαιτήθηκε μερικά χρόνια αργότερα, η BDS επιλέχθηκε από τους πελάτες για την αναβάθμιση του συστήματος σε επόμενη version (FPSL 2107), στα πλαίσια επόμενων ξεχωριστών έργων.

Προκλήσεις Έργου:
– Ιδιαίτερες απαιτήσεις στον τομέα της ασφάλειας και των πρωτοκόλλων επικοινωνίας.
– Σε ένα από τα έργα έγινε παράλληλα και διασύνδεση με εξωτερικό σύστημα Identity & Accesss Management (ΙΑΜ) για τη διαχείριση των χρηστών.
– Σε πολλές περιπτώσεις, τα έργα ήταν περίπλοκα και τεχνικά απαιτητικά, αφού το παραγωγικό σύστημα ήταν σε διάταξη υψηλής διαθεσιμότητας (ΗΑ) και διέθετε και δεύτερο μηχανογραφικό κέντρο (Disaster Recovery Site). Σε αυτές τις περιπτώσεις πραγματοποιήθηκαν όλοι οι απαιτούμενοι έλεγχοι στο Disaster Recovery Site.
– Σε ένα από τα έργα χρειάστηκε, παράλληλα ,να γίνει η μεταφορά της υποδομής σε άλλον hyperscaler.

Προστιθέμενη Αξία:
 Ενεργοποίηση των παρακάτω δυνατοτήτων για τους πελάτες:
– Δευτερεύον καθολικό που υποστηρίζει πολλαπλά GAAP και πολλαπλές οντότητες.
– Προδιαμορφωμένο σύστημα που υποστηρίζει IFRS και US-GAAP.
– Υποδομή για υποστήριξη υψηλού όγκου συναλλαγών.
– Πλήρης διαφάνεια σε όλα τα επίπεδα.
– Μη εξαρτώμενο από GL και σύστημα.
– Ευέλικτη λειτουργικότητα με δυνατότητα σταδιακής και τμηματικής ενεργοποίησης.
– Κεντρικό σημείο αποτίμησης, υπολογισμού και λογιστικής.
– Απρόσκοπτη ενοποίηση με SAP S/4HANA Finance με δυνατότητα drill-down.

Custom solution for Document Management System embedded on S\4HANA or ECC - Functional & Technical Design and Implementation
Customer Industry: Retail, Shipping, Consumer Products Production

Περιγραφή Έργου:
H BDS επιλέγεται ως ο έμπιστος σύμβουλος του πελάτη για την ανάλυση απαιτήσεων και την υλοποίηση μιας custom λύσης Document Management, που εξυπηρετεί μεταξύ άλλων την παρακάτω λειτουργικότητα:
– Αναγνώριση λήψης νέων εγγράφων (π.χ. Τιμολογίων Προμηθευτή) σε προκαθορισμένο σημείο και εκκίνηση worflow συστήματος στο SAP.
– Διαμόρφωση και υλοποίηση απαιτούμενου προσαρμοσμένου workflow δρομολόγησης εργασίας καταχώρισης ή ελέγχου.
– Βοήθεια χρήστη στην καταχώριση και τον έλεγχο με προβολή εγγράφου side-by-side, με την οθόνη καταχώρισης και τη δυνατότητα προσυμπλήρωσης συγκεκριμένων στοιχείων.
– Ασύγχρονη σύνδεση εγγραφής SAP με ψηφιακή εικόνα εγγράφου, μόλις δημιουργηθεί η εγγραφή στο SAP.

Προκλήσεις Έργου:
– Πολυπλοκότητα ανάλυσης διαφορετικών απαιτήσεων πολλαπλών πελατών. Η εφαρμογή μετέπειτα εύκολα προσαρμόζεται στις απαιτήσεις αυτές.

Προστιθέμενη Αξία:
– Αξιοποίηση δυνατοτήτων συστήματος για την υποβοήθηση καθημερινών επαναλαμβανόμενων εργασιών των χρηστών του συστήματος.
– Αυτόματη ενημέρωση των χρηστών για τη λήψη ενός εγγράφου που απαιτεί την ενέργειά τους, χωρίς να χρειαστεί να το αναζητήσουν.
– Άμεση ενημέρωση business owners σχετικά με τον φόρτο εργασίας και την αποτελεσματικότητα κάθε ομάδας καταχωρητών, αφού μέσω worfkflow άμεσα δρομολογείται η δουλειά στα κέντρα εργασίας.
– Δυνατότητα επέκτασης διαδικασίας με την εισαγωγή της πλατφόρμας SAP BTP για την αξιοποίηση εργαλείων, που θα επιτρέψουν περαιτέρω αυτοματισμούς, όπως Robotic Process Automation και PDF Document Extraction.

Conversion from SAP ERP to S/4HANA 1809 - BASIS Project
Customer Industry: Energy Distribution

Περιγραφή Έργου:
Η BDS ανέλαβε να σχεδιάσει και να υλοποιήσει το τεχνικό SAP Landscape για την υλοποίηση του έργου. Έγινε μετάπτωση από μηχανογραφικό κέντρο on premise στο cloud της Kyndryl. Ταυτόχρονα το σύστημα αναβαθμίστηκε και μετατράπηκε από SAP ERP σε S/4HANA.
Πραγματοποιήθηκαν διασυνδέσεις με τρία συστήματα (CRM κ.λπ.).
Ένα πολύ απαιτητικό έργο, από τα ελάχιστα (ίσως και το μοναδικό έως τότε) conversions, στο οποίο τηρήθηκαν όλες οι χρονικές προθεσμίες του και είχε ένα επιτυχημένο Live.

Προκλήσεις Έργου:
– Το πρώτο ή ένα από τα πρώτα brownfield conversion σε SAP S/4HANA.

Προστιθέμενη Αξία:
– Άψογος συντονισμός πολλών ομάδων για τη διενέργεια των εργασιών (functional ομάδα έργου, εσωτερική ομάδα IT πελάτη, ομάδες δικτύων, υποδομών της Kyndryl).

IFRS9 Migration Hana 1.0 to Hana 2.0 and OS application server migration - BASIS Project
Customer Industry: Banking & Insurance

Περιγραφή Έργου:
Η SAP Basis ομάδα της BDS ανέλαβε την ανάλυση για τη συμβατότητα των IFRS συστημάτων – application instances – για την ομαλή μετάπτωση από Windows 2012 server σε Windows 2022 server. Σε συνεργασία με την ομάδα λειτουργικών συστημάτων του πελάτη, η BDS εκτέλεσε την μετάπτωση, καθώς και τους τελικούς τεχνικούς ελέγχους καλής και ορθής λειτουργίας στα Windows 2022 server.

Προκλήσεις Έργου:
– Οι ομάδες του πελάτη και της BDS έχουν συνεργαστεί με επιτυχία πολλές φορές στο παρελθόν και έτσι στο έργο δεν παρουσιάστηκαν ιδιαίτερες προκλήσεις.

Προστιθέμενη Αξία:
– Τεχνική προετοιμασία του συστήματος για την αξιοποίηση των πλεονεκτημάτων του IFRS9. Στόχος των χρηματοοικονομικών λειτουργικοτήτων του IFRS9, είναι η θέσπιση των κανόνων και των αρχών για τη χρηματοοικονομική ανάλυση και παρουσίαση των περιουσιακών στοιχείων και υποχρεώσεων της εταιρείας. To IFRS9 παρέχει στους χρήστες που ασχολούνται με τη δημιουργία των οικονομικών καταστάσεων, τα κατάλληλα εργαλεία για την αποτίμηση των αποτελεσμάτων, όσον αφορά τα εμφανιζόμενα ποσά, καθώς και θεμάτων που αφορούν τον χρονισμό και την αβεβαιότητα των μελλοντικών ταμειακών ροών μιας οικονομικής οντότητας.

Conversion from SAP ERP to S/4HANA 1709 - BASIS Project
Customer Industry: Building Materials Production

Περιγραφή Έργου:
Η BDS ανέλαβε τον τεχνικό σχεδιασμό και την εκτέλεση της μετατροπής του συστήματος του πελάτη από SAP ERP σε S/4HANA 1709. Οι εργασίες, πέραν του conversion του ERP σε S/4, περιλάμβαναν μετάπτωση από big-endian Ηana 1.0 σε little endian Ηana 2.0. Για τις απαιτήσεις του conversion δημιουργήθηκε η εξής τοπολογία συστημάτων: 2*Sandbox, 2*Development, 1*Quality, 2*Pre-Production και 1*Production σε High Availability με Disaster Recovery. Τέλος ενεργοποιήθηκε SAP Dual Landscape Synchronization (Retrofit) και SAP ChaRM (Change Request Management) για την ομαλή και ασφαλή μεταφορά transport requests, workbench και customizing μέσω του SAP Solution Manager.

Προκλήσεις Έργου:
– Δεν παρουσιάστηκαν ιδιαίτερες προκλήσεις στο έργο, χάρη στην πολυετή εμπειρία της ομάδας της BDS.

Προστιθέμενη Αξία:
– Με στόχο τη βέλτιστη διαχείριση αλλαγών, έγινε αξιοποίηση των SAP Dual Landscape Synchronization (Retrofit) και SAP ChaRM (Change Request Management) του SAP Solution Manager, για την ομαλή και ασφαλή μεταφορά transport requests και για την εξασφάλιση του συγχρονισμού αλλαγών σε αντικείμενα (workbench και customizing) σε dual track landscapes (γνωστά και ως N1 landscapes).

SAP Upgrade S4/HANA 2020 to S4/HANA 2023 - BASIS Project
Customer Industry: Banking & Insurance

Περιγραφή Έργου:
Η BDS ανέλαβε να σχεδιάσει και να αναβαθμίσει το τεχνικό SAP Landscape για την υλοποίηση του έργου.
To έργο υλοποιήθηκε πολύ σύντομα παρότι είχε ιδιαίτερες απαιτήσεις στον τομέα της ασφάλειας και της ελαχιστοποίησης του «freeze period» για νέες υλοποιήσεις.

Προκλήσεις Έργου:
– Tεχνικά απαιτητικό έργο, αφού το παραγωγικό σύστημα είναι σε διάταξη υψηλής διαθεσιμότητας (ΗΑ) και διαθέτει και δεύτερο μηχανογραφικό κέντρο (Disaster Recovery Site).
– Iδιαίτερες απαιτήσεις στον τομέα της ασφάλειας και των πρωτοκόλλων επικοινωνίας.

Προστιθέμενη Αξία:
– Απρόσκοπτη μετάβαση των συστημάτων από την κύρια στη δευτερεύουσα τοποθεσία (DR Site) σε περίπτωση fail over για την εξασφάλιση της συνεχούς λειτουργίας των συστημάτων. Έγιναν όλοι οι έλεγχοι μετάπτωσης στο Disaster Recovery Site.
– Δημιουργήθηκε δεύτερο landscape (στη νέα έκδοση), έτσι ώστε να μπορεί να μειωθεί στο ελάχιστο το «freeze period».
– Άψογος συντονισμός πολλών ομάδων για τη διενέργεια των εργασιών (εσωτερική ομάδα IT πελάτη, ομάδες δικτύων, υποδομών).

GreenField implementation S/4HANA 2022 - BASIS Project
Customer Industry: Group of Companies Specializing in Infrastructure Construction and Energy Sector among others

Περιγραφή Έργου:
Η BDS ανέλαβε να σχεδιάσει και να υλοποιήσει το τεχνικό SAP Landscape για την υλοποίηση του έργου.
Κατά τη διάρκεια του έργου έγινε μεταφορά των συστημάτων στο μηχανογραφικό κέντρο της Kyndryl.
Υπάρχουν πολλές διασυνδέσεις με τρίτα (π.χ. sftp με τράπεζες) αλλά και άλλα SAP συστήματα, καθώς και διαβίβαση παραστατικών στην ΑΑΔΕ (μέσω SAP CPI).
Όλες οι ομάδες συνεργάστηκαν άψογα και έτσι επιτεύχθηκε τήρηση χρονοδιαγραμμάτων και επιτυχημένα Live.

Προκλήσεις Έργου:
– Tεχνικά απαιτητικό έργο, αφού το παραγωγικό σύστημα είναι σε διάταξη υψηλής διαθεσιμότητας (ΗΑ) και διαθέτει και δεύτερο μηχανογραφικό κέντρο (Disaster Recovery Site).
– Έργο με ιδιαίτερες απαιτήσεις και σύστημα που έχει κρισιμότητα στη λειτουργία της επιχείρησης.

Προστιθέμενη Αξία:
– Άψογη συνεργασία και συντονισμός πολλών ομάδων για τη διενέργεια των εργασιών (ομάδα υλοποίησης έργου της IBM, εσωτερική ομάδα IT πελάτη, ομάδες δικτύων, υποδομών της Kyndril).

Migration SAP Systems from AIX / Oracle to Linux / Oracle - BASIS Project
Customer Industry: Retail Supplier of Electronics, Home Appliances and Entertainment Goods

Περιγραφή Έργου:
H BDS αναλαμβάνει την μετάπτωση της πλατφόρμας των SAP συστημάτων (SAP ERP, SAP BW, SAP XI) για τον πελάτη από AIX / Oracle σε Linux / Oracle σε ένα περιβάλλον Retail, όπου η χρήση των SAP εφαρμογών είναι μεγάλης κρισιμότητας.

Προκλήσεις Έργου:
– Τεχνικές δυσκολίες λόγω του διαφορετικού Endianess των λειτουργικών συστημάτων.
– Μεγάλο μέγεθος βάσεων.
– Κρισιμότητα της χρήσης των σχετικών με το εύρος της μετάπτωσης εφαρμογών σε περιβάλλον Retail.
– Υιοθέτηση τεχνικών Oracle transportable tablespace, ώστε να μειωθεί στο ελάχιστο το DownTime και να υπάρξει η λιγότερο δυνατή επίπτωση στη λειτουργία των συστημάτων.

Προστιθέμενη Αξία:
– Άψογος συντονισμός πολλών ομάδων για τη διενέργεια των εργασιών (εσωτερική ομάδα IT πελάτη, ομάδες δικτύων, υποδομών).
– Με την ολοκλήρωση του έργου ο πελάτης θα έχει τα συστήματά του σε μια πιο σύγχρονη και φθηνότερη πλατφόρμα.

Support Services & SLA - BASIS Responsibility
Customer Industry: Group of Companies specializing in Energy and Metallurgy Sector

Περιγραφή Έργου:
H BDS παρέχει SAP Basis υποστήριξη στα συστήματα του ομίλου, καθώς διαθέτει μηχανικούς που γνωρίζουν την υποδομή και τα συστήματά του. Διενεργεί καθημερινούς προληπτικούς ελέγχους και διαδικασίες διαχείρισης των συστημάτων και διασφαλίζει την ομαλή και αποδοτική λειτουργία τους, ενώ είναι υπεύθυνη και για όλα τα BASIS έργα του ομίλου.
Εξυπηρετεί τα Service Level Agreements (SLAs) στα προκαθορισμένα χρονικά πλαίσια και παρέχει τηλεφωνική υποστήριξη για την αναφορά προβλημάτων.

Προκλήσεις Έργου:
– Μεγάλο και ετερογενές πλήθος SAP συστημάτων που αυξάνει την πολυπλοκότητα.
– Συντονισμός πολλών ομάδων για τη διενέργεια των εργασιών (3P System Integrators, εσωτερική ομάδα IT πελάτη κ.ά.).

Προστιθέμενη Αξία:
– Μηχανισμοί τήρησης των όρων και των χρόνων που ορίζονται στο SLA (π.χ. με αλληλοκάλυψη σε περίπτωση αδειών/ασθενείας).
– Χρήση προκαθορισμένων business intelligence tools & reports για την κοινοποίηση των ευρημάτων υποστήριξης στον πελάτη.
– Ad hoc alerts για τα υψηλής κρισιμότητας θέματα.

New SAP ERP systems implemetation with HA and DR setup - BASIS Project
Customer Industry: Public Sector, Helthcare

Περιγραφή Έργου:
Η BDS ανέλαβε να σχεδιάσει και να υλοποήσει το τεχνικό SAP Landscape σε μια νέα υλοποίηση του έργου. Η χρησιμοποιούμενη πλατφόρμα είναι AIX / DB2. Πρόκειται για περίπλοκο και τεχνικά απαιτητικό έργο.
To έργο προχώρησε πολύ σύντομα παρότι είχε ιδιαίτερες απαιτήσεις στον τομέα της ασφάλειας και των πρωτοκόλλων επικοινωνίας. Υπάρχει στενή συνεργασία με την ομάδα υποδομών και δικτύων του προμηθευτή υποδομών.

Προκλήσεις Έργου:
– Tεχνικά απαιτητικό έργο, αφού το παραγωγικό σύστημα είναι σε διάταξη υψηλής διαθεσιμότητας (ΗΑ) και διαθέτει και δεύτερο μηχανογραφικό κέντρο (Disaster Recovery Site).
– Iδιαίτερες απαιτήσεις στον τομέα της ασφάλειας και των πρωτοκόλλων επικοινωνίας.
– Διασυνδεσιμότητα με πολλαπλά SAP και non-SAP συστήματα.

Προστιθέμενη Αξία:
– Απρόσκοπτη μετάβαση των συστημάτων από την κύρια στη δευτερεύουσα τοποθεσία (DR Site) σε περίπτωση fail over για την εξασφάλιση της συνεχούς λειτουργίας των συστημάτων. Έγιναν όλοι οι έλεγχοι μετάπτωσης στο Disaster Recovery Site.
– Άψογος συντονισμός πολλών ομάδων για τη διενέργεια των εργασιών (εσωτερική ομάδα IT πελάτη, ομάδες δικτύων, υποδομών της ΙΒΜ).

New SAP Fiori systems implementation on Windows / MS SQL AlwaysOn Platform - BASIS Project
Customer Industry: Public Sector, Energy

Περιγραφή Έργου:
Η BDS σχεδίασε και υλοποίησε το τεχνικό τμήμα μιας SAP λύσης, που δίνει τη δυνατότητα στους υπαλλήλους του πελάτη να διαχειρίζονται από το διαδίκτυο τα προσωπικά δεδομένα τους (άδειες κ.λπ.). Αυτό έγινε με τη χρήση και εγκατάσταση συστήματος SAP netweaver FIORI σε Windows / MS SQL Always On Platform και τη σύνδεσή του με το υπάρχον SAP ERP.
Επίσης, χρησιμοποιήθηκε SAP WEB Dispatcher σε λειτουργία reverse proxy για τη σύνδεση από το διαδίκτυο. Πραγματοποιήθηκαν όλοι οι σχετικοί έλεγχοι και το σύστημα είναι σε παραγωγική λειτουργία εδώ και πολλά έτη, ενώ ο πελάτης σχεδιάζει τη συνεργασία με την BDS για την επέκτασή του και σε άλλες εφαρμογές.

Προκλήσεις Έργου:
– Tεχνικά απαιτητικό έργο, καθώς όλα τα νέα συστήματα είναι σε διάταξη υψηλής διαθεσιμότητας (ΗΑ) και διαθέτουν μηχανισμό για τον συχρονισμό των δεδομένων τους στο δευτερεύον μηχανογραφικό κέντρο (Disaster Recovery Site).
– Iδιαίτερες απαιτήσεις στον τομέα της ασφάλειας και των πρωτοκόλλων επικοινωνίας.

Προστιθέμενη Αξία:
– Απρόσκοπτη μετάβαση των συστημάτων από την κύρια στη δευτερεύουσα τοποθεσία (DR Site) σε περίπτωση fail over για την εξασφάλιση της συνεχούς λειτουργίας των συστημάτων. Έγιναν όλοι οι έλεγχοι μετάπτωσης στο Disaster Recovery Site.
– Άψογος συντονισμός πολλών ομάδων για τη διενέργεια των εργασιών (εσωτερική ομάδα IT πελάτη, ομάδες δικτύων, υποδομών).

Migration SAP Systems to Linux / Oracle Platform with HA and DR setup - BASIS Project
Customer Industry: Public Sector, Energy

Περιγραφή Έργου:
H BDS σχεδίασε και υλοποίησε τη μετάπτωση της πλατφόρμας των SAP συστημάτων (SAP ERP) για τον πελάτη σε νεότερη έκδοση Linux / Oracle.
Το σύστημα εγκαταστάθηκε σε διάταξη υψηλής διαθεσιμότητας (High Availability) και διαθέτει συγχρονισμό σε δευτερεύον μηχανογραφικό κέντρο (Disaster Recovery Site). Διενεργήθηκαν όλοι οι έλεγχοι για τη λειτουργία του HA, καθώς και για τη μετάπτωση στο DR Site. Τα αυστηρά χρονοδιαγράμματα τηρήθηκαν πλήρως και υπήρξε ένα πολύ επιτυχημένο Live.

Προκλήσεις Έργου:
– Τεχνικές δυσκολίες λόγω του μεγάλου μεγέθους των βάσεων.
– Κρισιμότητα της χρήσης των σχετικών με το εύρος της μετάπτωσης εφαρμογών στο περιβάλλον του πελάτη.
– Αυστηρά χρονοδιαγράμματα.

Προστιθέμενη Αξία:
– Με τη διενέργεια αρκετών δοκιμαστικών κύκλων μετάπτωσης, επιτεύχθηκε βελτιστοποίηση διάρκειας του DownTime στο ελάχιστο δυνατό και, κατά συνέπεια, επίτευξη λιγότερο δυνατής επίπτωσης στη λειτουργία των συστημάτων.
– Άψογη συνεργασία και συντονισμός πολλών ομάδων για τη διενέργεια των εργασιών (εσωτερική ομάδα IT πελάτη, ομάδες δικτύων, υποδομών).

Support Services & SLA - Functional and Technical Responsibility
Customer Industry: Retail, Utilities, Production - Dairy Products, Banking & Insurance, Hospitals

Περιγραφή Έργου:
H BDS παρέχει λειτουργικό support σε περιοχές όπως FI, CO, MM, PP, PM, ABAP κ.ά., με έμπειρους συμβούλους που έχουν τη δυνατότητα να καταλαβαίνουν εύκολα τις ιδιαιτερότητες κάθε συστήματος και επιχειρησιακών διαδικασιών, αλλά και SAP Basis υποστήριξη σε βάση 24Χ7Χ365 στα συστήματα πολλών πελατών της, καθώς διαθέτει μηχανικούς που γνωρίζουν την υποδομή και τα συστήματά τους.
Σχετικά με την υποστήριξη στις λειτουργικές περιοχές του SAP, εκτός από επίλυση προβλημάτων, η BDS αναλαμβάνει και την εφαρμογή αλλαγών, την υλοποίηση νέων σεναρίων, καθώς και τη βελτιστοποίηση υπαρχόντων διαδικασιών, τις οποίες ο πελάτης επιθυμεί να μεταβάλλει.
Διενεργεί καθημερινούς προληπτικούς ελέγχους και διαδικασίες διαχείρισης των συστημάτων και διασφαλίζει την ομαλή και αποδοτική λειτουργία τους, ενώ είναι υπεύθυνη και για όλα τα BASIS έργα τους.
Εξυπηρετεί τα Service Level Agreements (SLAs) στα προκαθορισμένα χρονικά πλαίσια και παρέχει τηλεφωνική υποστήριξη για την αναφορά προβλημάτων.

Προκλήσεις Έργου:
– Αποτελεσματική υποστήριξη πολλαπλών διαφορετικών υλοποιήσεων συστημάτων, κλάδων και υποδομών.
– Συντονισμός πολλών ομάδων για τη διενέργεια των εργασιών (3P System Integrators, εσωτερική ομάδα IT πελάτη κ.ά.) σε κάθε διαφορετικό περιβάλλον.

Προστιθέμενη Αξία:
– Μηχανισμοί τήρησης των όρων και των χρόνων που ορίζονται στο SLA (π.χ. με αλληλοκάλυψη σε περίπτωση αδειών/ασθενείας).
– Χρήση προκαθορισμένων business intelligence tools & reports για την κοινοποίηση των ευρημάτων υποστήριξης στον πελάτη.
– Ad hoc alerts για τα υψηλής κρισιμότητας θέματα.
– Χρήση των εκάστοτε εφαρμογών ticketing ή\και status reporting του εκάστοτε πελάτη.

Update SAP Landscape to Latest SPS and Upgrade OS/DB Platform on AIX / Oracle - Functional and Technical Responsibility
Customer Industry: Travel & Transportation

Περιγραφή Έργου:
H BDS σχεδιάζει και υλοποιεί εξ ολοκλήρου την αναβάθμιση του συστήματος στο τελευταίο διαθέσιμο διορθωτικό πακέτο για τα συστήματα του πελάτη, καθώς εκτός από το τεχνικό εύρος (αναβάθμιση σε επίπεδο του λειτουργικού συστήματος και της βάσης δεδομένων) αναλαμβάνει και τον λειτουργικό έλεγχο αλλά και τις απαραίτητες λειτουργικές προσαρμογές, που σχετίζονται με όλες τις επιχειρησιακές διαδικασίες που επηρεάστηκαν από την αναβάθμιση, είτε πρόκειται για custom λύσεις είτε για SAP standard περιοχές, όπως FI / CO / MM / PM / HR.
Η BDS αναλαμβάνει και όλα τα καθήκοντα διαχείρισης έργου, δημιουργίας του πλάνου εκτέλεσης του έργου, κατάρτιση της μεθόδου αλλά και του πλάνου ελέγχου του συστήματος, καθώς και τον διαρκή συντονισμό με τις ομάδες έργου του πελάτη.

Προκλήσεις Έργου:
– Καθορισμός σεναρίων ελέγχου του συστήματος.
– Κατάρτιση μιας μεθόδου και ενός πλάνου ελέγχου του συστήματος, που θα ήταν εύκολο από τους τελικούς χρήστες να ακολουθήσουν.
– Εξασφάλιση ελέγχου αναπτύξεων και διασυνδέσεων με τρίτα συστήματα σε ένα «αχαρτογράφητο» σύστημα που δεν είχε αρχικά υλοποιηθεί από την BDS.

Προστιθέμενη Αξία:
– Άψογη συνεργασία και συντονισμός πολλών ομάδων για τη διενέργεια των εργασιών (εσωτερική ομάδα IT πελάτη, ομάδες δικτύων, υποδομών).
– Με την αναβάθμιση το σύστημα ήρθε σε έκδοση συμβατή με τη λύση της SAP για την αποστολή παραστατικών στην ΑΑΔΕ μέσω SAP CPI.
– Τήρηση του χρονοδιαγράμματος και επίτευξη ενός επιτυχημένου Live.

Relocation of Customer ERP to new H/W, Test Environment creation and Integration with Medico Datamed - Functional and Technical Responsibility
Customer Industry: Healthcare

Περιγραφή Έργου:
Η BDS ανέλαβε τη μεταφορά του συστήματος SAP ERP σε νέα H/W Πλατφόρμα (W2k8 / Oracle), από τις φυσικές μηχανές που φιλοξενούνταν πριν σε VM στο μηχανογραφικό κέντρο του πελάτη, και τη δημιουργία test περιβάλλοντος.
Παράλληλα πραγματοποιήθηκε ενοποίηση με το Medico Datamed.

Προκλήσεις Έργου:
– Αρκετές τεχνικές δυσκολίες, λόγω παλαιότητας των λειτουργικών συστημάτων και της έκδοσης της αδειοδοτημένης για χρήση βάσης Oracle που είχε ο πελάτης.

Προστιθέμενη Αξία:
– Πλέον στα συστήματα για το νοσοκομείο υπάρχει σύστημα ανάπτυξης/δοκιμών.
– Η πλατφόρμα στην οποία τρέχουν πλέον τα VM δεν είναι εκτός υποστήριξης.

Integration with Greek Government Digital platform ΗΣΠΑΔΙΦ for the Tracking of Medical Supplies Distribution - Functional & Technical Design and Implementation
Customer Industry: Healthcare

Περιγραφή Έργου:
H BDS επιλέγεται για την ανάλυση απαιτήσεων, όπως αυτές έχουν προδιαγραφεί από τον διαχειριστή της πλατφόρμας, τον επιχειρησιακό σχεδιασμό από την πλευρά του συστήματος του πελάτη και την τεχνική υλοποίηση του Ηλεκτρονικού Συστήματος Παρακολούθησης Διακίνησης Φαρμάκων (ΗΣΠΑΔΙΦ).
Μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας ΗΣΠΑΔΙΦ, γίνεται παρακολούθηση, από το Υπουργείο Υγείας, του αποθέματος και της διακίνησης επιλεγμένων φαρμακευτικών σκευασμάτων σε σχεδόν πραγματικό χρόνο, με στόχο την πρόληψη και την αντιμετώπιση των ελλείψεων.
Πέρα από τα θέματα υποδομών και ABAP development που ανέλαβε η BDS, στην ευθύνη της ήταν και οι σχετικές λειτουργικές αλλαγές που αφορούσαν τα υποσυστήματα MM-PUR, MM-IM, FI.

Προκλήσεις Έργου:
– Συντονισμός εσωτερικών ομάδων πελάτη για τον end-to-end έλεγχο της νέας διαδικασίας που αφορά στην προστιθέμενη λειτουργικότητα.
– Προκαθορισμένες προδιαγραφές από την πλευρά του τρίτου συστήματος, στις οποίες πρέπει να γίνει προσαρμογή των διαδικασιών και των συστημάτων των πελατών.

Προστιθέμενη Αξία:
Η προστιθέμενη αξία έρχεται για τους πελάτες του Νοσοκομειακού και του Φαρμακευτικού κλάδου από τις δυνατότητες που παρέχονται από την πλατφόρμα ΗΣΠΑΔΙΦ, οι οποίες αναφέρονται παρακάτω, καθώς και από την εμπειρία της BDS στην υλοποίηση διασύνδεσης με αυτή:
– Η πλατφόρμα επιτρέπει τον υπολογισμό του αποθέματος σε όλα τα σημεία της εφοδιαστικής αλυσίδας, συμπεριλαμβανομένων και των ιδιωτικών φαρμακείων.
– Με την πλήρη λειτουργία του, το σύστημα παρέχει τη δυνατότητα διαχείρισης του αποθέματος για την αντιμετώπιση των ελλείψεων, κατόπιν ανάλυσης πραγματικών δεδομένων από το Υπουργείο Υγείας και την ειδική επιτροπή που έχει συσταθεί για την παρακολούθηση των φαρμακευτικών ελλείψεων.
– Η εξέλιξη του συστήματος περιλαμβάνει την ανάπτυξη και την υλοποίηση αλγορίθμων, που θα επιτρέπουν με πολυπαραγοντικά κριτήρια (όπως επιδημιολογικά δεδομένα, στοιχεία αγοράς, ιστορικά δεδομένα καταναλώσεων κτλ.), τη δημιουργία ενός καινοτόμου προβλεπτικού μοντέλου φαρμακευτικών ελλείψεων.